sobota, 10 marca 2012

Wyniki Candy no. 1!!!!!

 Wiem, że troszkę się opóźniły, ale w końcu są :} Przedstawiam wszystkie uczestniczki czyli te, które postawiły choćby kropeczkę pod postem z Candy :

1. Harapati
2. Kajkosz
3. Grazyna
4. imawe
5. Beatrycze
6. Ewinka
7. Basia
8. Arte Banale
9. Ewa
10. kleks77
11. hand made by pstro
12. agus2003
13. amlai
14. ita01
15. elcia
16. Anko
17. moniśka
18. lapappilon
19. Aneta
20. Елена R.
21. artMamowanie
22. Jagna
23.Wildflower
24. raeszka
25. wieczka
26. magdowo
27. zainspirowana
28. Елена1979
29. AgapeArt
30. Scarlett
31. inga
32. OliwkaEwka
33.  Edytka
34. angeluS
35. Regina
36. Hiperbola


Uwaga! Zwycięzcą jest :



Serdecznie grateuluję wieczce !

Bardzo się cieszę, że wygrałaś, bo robisz przepiękne rzeczy! Mam nadzieję, że szyjogrzej się przyda :} Proszę o adres i wysyłam w poniedziałek (chyba, że wolisz odbiór osobisty w Warszawie :} )

Pozdrawiam!

PS. Jutro jakaś notatka z filcem w tle :}

12 komentarzy:

  1. Gratulacje ;)
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grtulacje wielkie! Ale bylo czekanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje !
    Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiewiórko gratulacje! Dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak wiedziałam,że ten szyjogrzej przejdzie mi koło nosa przy moim szczęściu. Ale i tak cieszę się,że mogę pooglądać te piękne rzeczy ,które tworzysz. Pozdrawiam serdecznie. Gratuluję zwyciężczyni i pocieszam się,że idzie już wiosna....

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! (i po cichu zazdroszczę;)) A za zabawę dziękuję, bo dzięki temu trafiłam na Twojego bloga, a tu same ładności:)
    @ewinka: mam to samo, jeszcze się nie trafiło candy/loteria/totolotek gdzie bym cokolwiek wygrała

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo się cieszę że to do mnie uśmiechnęło się szczęscie ;)
    bardzo dziękuje
    a maila już ślę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sierota ze mnie albo zupełnie gorączka mi na oczy padła ale nie widze nigdzie odnośnika do maila do Ciebie ;( i jak mam coś napisać
      wieczki3(at) gmail.com - prześlij mi proszę maila do siebie ;)
      przepraszam za kłopot i pozdrawiam

      Usuń
    2. Och! Toż to moje przeoczenie :} wszystko jest, tylko maila nie ma :} Już wysyłam!

      Usuń
  8. Może mi się poszczęści następnym razem.Zabawa była wspaniała dziękuję i zapraszam do odwiedzin.

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję a mi może następnym razem się uda...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję!!! ...i zazdroszczę... buuu...

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za miłe słowa! Za te mniej miłe też :}