środa, 8 lutego 2012

Candy No. 1 !

Wszyscy uprawiają rozdawnictwo to i ja postanowiłam. Co prawda blogowanie zaczęłam bardzo niedawno, ale jakoś tak dużo okazji się nawinęło... 1. Moje imieniny (5 lutego), 2. Walentynki, 3. Moje urodziny :} (26 lutego) i 3. Dzień Kobiet - podobno komunistyczne święto, ale czemuż go nie uczcić...? Do tego przyznam się nieskromnie, że jest to Candy troszku promujące blog, oraz mój nowy twór. Będę robić takie miłe rzeczy na zamówienie i w konkretnych kolorkach. Dziś jak już zapewne się domyślacie znane barwy z poprzedniej notki. Cóż to jest? Szyjogrzej ,,Owoce leśne"!



Modelką moja siostrunia Malwinia :}



W lepszym świetle tutaj...



W zbliżeniu. Jak widzicie Szyjogrzej zrobiony jest z ogromnej ilości ,,sznureczków", które są połączone w jedno wielkie koło... Jednak by zakładało się go szybko (gdyż ma to ładnych parenaście metrów) obmyśliłam takie cuś :



Ładne i praktyczne :}. Na karku zszyłam wszystkie pętelki, by nawet w kryzysowej sytuacji (np. autobus za 3 minuty) móc szybciutko przełożyć Szyjogrzej przez głowę i mieć ciepełko :}

Wydaje mi się, że to taki dość modny gadżet teraz :} Wszystkie kobitki coś sobie wokół szyi wiążą do stroju codziennego, a ja polecam również jako zwyczajny szaliczek do płaszcza! Trochę rozweseli smutne kolory na przystankach...

Co z zasadami?
1. Zostawcie pod tą notką komentarz wyrażający chęć wzięcia udziału w zabawie.
2. Wstawcie na swoje blogi podlinkowane informacje o Candy (w notce i/lub w postaci banera na pasku bocznym).
3. Jeżeli nie macie bloga, to nic :}. Zostawcie w komentarzu swojego maila, a notatkę o Candy udostępnijcie na Facebook-u
4. Bardzo mile widziane jest dołączenie do grona obserwatorów mojego bloga.
5. Losowanie odbędzie się 8 marca, więc zgłoszenia przyjmuję do tegoż dnia do godziny 10.00!
I jeszcze jedna miła wiadomość - jeżeli do 8 marca liczba obserwatorów osiągnie magiczną liczbę 50 rozlosuję wśród nich jeszcze jednego miłego cukieraska. Nie wiem jeszcze jakiego, ale coś się znajdzie na pewno!

I jeszcze banerek :



Pozdrawiam!

Edit : Serdecznie Was wszystkich przepraszam, ale nie dam rady zrobić losowania jutro... Nie patrzcie na mnie takim wzrokiem zdegustowanym, proszę! Z przyczyn niezależnych ode mnie... Najwcześniej wyniki będą w piątek o 20... Do tej też godziny możecie się jeszcze zapisywać!!! Zapraszam wszystkich!

I'm so sorry, but I can't make lottery tomorrow... So you can take part in to Friday 8 p.m. ! U R WELCOME!

33 komentarze:

  1. Moje kolory - cudny! Oczywiście się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tu pierwszy raz, pozwól, że się rozejrzę. A po szyjogrzeja chętnie ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam, Kajkosz

    OdpowiedzUsuń
  3. Originalny szyjogrzej.Zapisuje sie i obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny-och jak bardzo bym go pragnęła...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w moim candy , też się zapisuję bo piękny szyjogrzej i lubię ciepełko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie. Pierwszy raz tu jestem, ale na candy się zapisuję :)
    Przejrzałam całego Twojego bloga i muszę przyznać, że Twoje filcowe dzieła są bardzo efektowne. Najbardziej rozczulił mnie miś Beniamin z tymi swoimi zgrabnymi pośladkami :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, hej!!!!
    Zapraszam po odbiór nagrody w moim candy:) Zdałby się jakiś adresik do wysyłki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, szyjogrzej świetny, więc grzecznie staje w kolejce i liczę na pierwszą wygraną w życiu :)
    ... a miś jest zajefajny, zwłaszcza "pupka".
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://krokusowysutasz-ewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja chętnie się zapiszę po takiego świetnego cukieraska :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://pomiedzyczasem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja ustawiam się po taki szyjogrzej! Pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana imienniczko, tak się składa, że świętujemy razem imieniny, a ponadto urodziny masz tego samego dnia co moje najstarsze dziecię:)) A więc... wszystkiego co najlepsze w życiu, samych pogodnych dni i dużo, dużo uśmiechu!!! No i oczywiście postaram się zaglądać regularnie i ustawiam się w kolejce:))http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szyjogrzej cudowny! Zgłaszam się po tego słodziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne kolory, z przyjemnością się zapisuję! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oczywiście ustawiam się w kolejce....
    http://drutomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Oryginalna nagroda ustawiam się więc w kolejce.Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  16. i ja jeszcze się zapisuję:) zapraszam także na Candy do mnie
    http://bizuteria-moniski.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam wszystkie otulacze!!!
    ustawiam się po nagrodę...
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Very nice! Z przyjemnością będę czytać swoim blogu. Jeśli biorę udział, byłbym bardzo szczęśliwy. Link pisał w swoim blogu na prawo http://brideblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zaproszenie ;)
    chętnie wezmę udział w Twojej zabawie

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja sie ustawie w kolejce :)
    i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne!:) Z wielką chęcią dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super candy z chęcią się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny pomysł z tym szyjogrzejem
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo chętnie dołączę do zabawy jeśli pozwolisz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem już na długo pozostał u was w gościnie ,będę brała udział
    http://rukodelenkino.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. staję w kolejce :) banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się!
    Banner dodaję do paska bocznego.
    Pozdrawiam i zostaję obserwatorką.

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się :)
    banerek na blogu oczywiście jest :)
    i do obserwujących dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ kocham takie piękne, "aksamitne" kolory i lubię, kiedy coś otula moją szyję, uznaję za swój osobisty obowiązek się tu ustawić w kolejeczce, udostępnić e-maila i pilnie czekać na wyniki...

      emaoleo@gmail.com

      Usuń
  29. Spróbuję szczęścia ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny! Chciałabym wziąć udział :)
    Link na facebooka: http://www.facebook.com/profile.php?id=100003488368009&sk=wall
    Pozdrawiam serdecznie :) n.regina59@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale mi się udało! Oczywiście,że się zgłaszam :)
    Pozdrawiam :)

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za miłe słowa! Za te mniej miłe też :}