niedziela, 4 marca 2012

Czapka na spacerze!

Troszkę spóźniona ta notatka, ale dziś nie miałam czasu wcześniej... W sobotę byłam z Malwinią na spacerku, bo świeciło takie piękne słońce! Oczywiście czapeczka mimo wszystko się przydała...

Cieplutka i jak widać dość spora. Specjalnie, by nie przyklapywać tak namiętnie włosów :} jeszcze ujęcie z bardzo bliska :



Wygląda jak jakoś pejzaż, prawda? Mimo pięknego słońca na kałużach jeszcze lód, ale jaki piękny!



Prócz tego robiłam kwiatowe brochy! Jedną na zamówienie mamy i drugą na prezent :}



Pojawił się na zdjęciu bardzo magiczny element - pierwsza metka :D Mama mnie namówiła, bym sobie wydrukowała troszkę...



Produkcja w toku i pełen profesjonalizm :}

Przypominam, że zbliża się 8 marca i losowanie candy! Zapraszam w ciągu dalszym i namawiam :D

Pisałam, że losowanie odbędzie się w Dzień Kobiet, ale nie jestem pewna, czy się to uda mi, ale obiecuję, że wyniki na bank w weekend będą!

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i pozdrawiam serdecznie!

3 komentarze:

  1. w czapeczce do twarzy ;)
    a brocha wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace:) Dziękuję za odwiedziny i udział w moim candy. Życzę powodzenia i pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Piękne rzeczy tworzysz z filcu!

    Bardzo Ci dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu, które już jutro!
    Pozdrawiam - Paolla

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za miłe słowa! Za te mniej miłe też :}